fredag 17. oktober 2008

Gjenbruk




Utrolig hva litt maling og noen nye knotter kan gjøre med en ufattelig stygg furukommode ;-)
Kommoden har fulgt meg siden jeg arvet den av mamma da jeg flyttet for meg selv, og jeg fatter ikke at jeg ikke har gjort noe med den før nå..*oppgitt*

Fikk prøvd ut den nye malingen til Jotun, "Sens", som skal være maling uten lukt, skadelig avdamping og løsemidler. Kjekt når man har små barn og gravide i huset.

PS: jeg gikk desverre ikke videre til 6. runde i Bad Girls konkurransen, men jeg er likevel veldig fonøyd med å komme så langt som jeg gjorde. Lykke til til dere 25 som fortsatt er med!

1 kommentar:

Rasofiel sa...

men oii da den ble knall fiin <3 _:D Nå ble jeg skikkelig loppemarkedsyk her :D Håper du får en flott helg!!! synd du ikke kom videre i scrappekonken. Det hadde du fortjent!!!!! Du er suuperdyktig og jeg digger stilen din <3 VyanMica