onsdag 29. oktober 2008

Den første snøen, og et magebilde..

Våknet tidlig i dag, og det tok en stund før jeg oppdaget at det hadde snødd i natt. Det er alltid like overraskende, og like pent (og like kaldt...brrr)

Jeg vet ikke om Agnes husker snø fra i fjor, men det var morsomt å se henne når hun tuslet til bilen, nysgjerrig på dette hvite som lå på bakken.

Heldigvis skiftet vi dekk i forrige uke, nok et bevis på hva barn gjør med livet, man tenker bilsikkerhet på en helt annen måte enn før.


Slenger med et magebilde fra uke 36. Nå nærmer det seg virkelig, og nå kan han i grunn bare komme når det passer han, for alt det viktige er klart.
Vasket trekket på bilsetet og vognen etter Agnes i går, senga står ferdig på soverommet, og det nødvendige av klær er kjøpt inn.

Bæresjal, flasker, smokker, bleier, lammeskinn og pappagave er også i hus, og vognpose er på vei i posten... kjenner at jeg begynner å glede meg til fødselen, og til å hilse på den aktive krabaten i magen.

6 kommentarer:

Lene sa...

Det er den nusseligste og minste 36 ukersmagen jeg noensinne har sett!
Og siden jeg nettopp har funnet bloggen din og visste om babyen så sier jeg, bedre sent enn aldri!, Gratulerer!!!

Ann Cicilie sa...

Nyyydelig mage, ikke store kulen der nei:D

Jeg er såååå misunnelig!

Fantepie sa...

Kjempeflott mage! Blir nok ikkje mykje igjen der når lillegull har kommet ut!

Fru Jensen's sa...

Heihei!
Gratulerer så mye med lillenurket i magen!
Var i samme barselgruppesom deg på Babyverden!

Lykke til med den forestående fødselen!

Trine sa...

nomin! sprøtt å tenke på du har en ferdig baby inni den lille kula der alså! gleder meg til å se lille Ebbe når den tiden kommer!
håper formen er bra og alt ellers er fint! på tide å oppdatere med litt lo'er? hihi! neida! skal ikke mase!

Anonym sa...

Så fin du er ! Masse lykke til, gleder oss til å hilse på lille Ebbe !