fredag 12. september 2008

Yearbook yourself



Jeg var litt vill og gal en kveld og meldte meg på en 6-ukers konkurranse/skole på Bad Girls forumet, kalt "Bad Girls Top Designer 2008".
Hver uke får man en oppgave av en av BG-designerne, og ukens oppgave var "layering".







Etter å ha lekt meg med et bilde av Sjur her om dagen, på
http://www.yearbookyourself.com/, ble dette resultatet. Er'n ikke lekker??

Nå er det bare å vente i spenning på om jeg kommer videre. Har ikke de helt store forhåpningene, da det er over 250 påmeldte fra hele verden. Wish me luck!

2 kommentarer:

Rasofiel sa...

utrooooooooolig stilig!!! du går garantert videre :D
kjempestor godhelg klemmm fra vyanmica

Trine sa...

HAHAHA! noe så syyykt bra!!! trur jeg må stjele den ideen der alså!! så lekker Sjur var på det øverste bildet til venstre da!!! hihi! jeg bare DIGGER denne alså!!!