fredag 26. september 2008

Huldra mi


Trine(Triurine) holdt Vintagekurs på Camillas butikk på onsdag, og det måtte jeg jo få med meg!
Det var kjempegøy å prøve en stil jeg aldri har prøvd før, og det blir garantart ikke den siste vintage layouten fra min kant ;-)

Tittlen kan nok virke litt uforståelig, men det henger
sammen med stemningen bildet gir meg. Bildet er nemlig helt dosent i underkanten, som om det kommer røyk opp fra vannet i badekaret. Minnet meg om tegninger og fortellinger om huldra.

Ellers må jeg få scrappet runde 3 i Bad Girls oppgavene i løpet av helga, for jeg gikk nemlig videre!!! Jippi.

Ha en flott helg!




3 kommentarer:

Ann Cicilie sa...

fantastisk layout, meget stemningsfull, lykke til videre i Bad Girls konkurransen! Du rocker!

Rasofiel sa...

å fy søren, den LOen er heeelt rå!!! Nå falt jeg nesten ner av sofan :D som ann cecilie sier_ you rock!!!!! store klem med ønske om en god helg!!! vyanmica

Trine sa...

åh, den blei bare rå lekker!!! digger tittelen din!
synes du tok den stilen superlett jeg! :imponert:
grattis med videre i bg konken! fortjent! du er utrolig flink!