tirsdag 19. august 2008

Prosjekt Bamsekake


Da Agnes var på ferie på bursdagen sin, skal de feire 2-årsdagen hennes i barnehagen i morgen.

Siden jeg fikk en bamseform til jul (tror det var et hint da jeg ikke er verdens ivrigste kakebaker), tenkte jeg det var på tide å bruke den.
Her er resultatet. Ganske fornøyd siden det er første gang jeg prøver meg på noe slikt. Håper Agnes blir fornøyd også...
Fargen ble ujevn, men satset på at den jevner seg ut når smørkremen "tørker".

Jeg brukte omtrent like lang tid på å rydde kjøkkenet som jeg brukte på å pynte kaka ;-)


4 kommentarer:

Trine sa...

oj, woooow! seriøst, den var rååå fin!!! steike, kan jeg smaaaaaake? hihi!
pssst, kan sikkert si det høyt nå alså, skal holde kurs hos camilla i september;)

Fantepie sa...

Kjempeflott kake da! Første gangen? Imponerande!
Gleder meg til å sjå kaka du lagar når jenta di er f.eks. 10 år!!!

Snuppelure sa...

Å så utrolig fin kake du har laget :)
Så flotte kaker får desverre ikke mine barn hihihi da må jeg kjøpe de i såfall ;) hihihi

Anonym sa...

hei
hva har du slags krem har du brukt for å få det rosa og hvit?