torsdag 28. august 2008

Chilling out


Nok en LO med masse farger.
Kjenner at jeg ikke er helt fortrolig med den ennå, men jeg digger bakgrunnsarket og bildet.

Bildet er fra den første varme sommerdagen i fjor, hvor vi chiller'n utenfor Peppes etter et babytreff. Snakk om laidback stil ;-)

Jeg har brukt: Ark fra Fancy Pants, clear frame fra Hambly, journal tag fra BamPop, klistermerkealfra fra MM og Doodlebug, blomst fra Prima, maling(farge honeydew) fra MM, turkis DottieAnn, hvit papp, diverse bling fra H&M, diverse blonder og bånd.

3 kommentarer:

Ann Cicilie sa...

Ååååå, så deilig bilde og en deilig layout! Kunne jeg spurt deg om du kan lage en produktbeskrivelse? :)

Trine sa...

wow, så tøff! digga stilen ja!stilig maling og bam pop ramma var tøff!
var du innom i dag ja? typisk jeg hadde fri da! hih! jobber i morgen da..!

Ann Cicilie sa...

Takk takk:)